✉ Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. ✉

wtorek, 6 marca 2018

Honor Harrington: Posterunek Basilisk

 

Uwaga, wpis zawiera spoilery!

Niedawno temu skończyłem czytać książkę Davida Webera „Placówka Basilisk”, jest to pierwsza książka z serii o Honor Harrington, kapitanie krążownika HMS Fearless. Akcja książki zaczyna się w momencie objęcia przez nią dowodzenia, na wspomniany wcześniej krążowniku i nic nie zapowiada nadchodzących problemów. Po manewrach wojskowych Harrington dostaje przydział na tytułową placówkę, gdzie zsyłani są najgorsi oficerowie.  Pani Kapitan będzie musiała stawić czoła swojemu przełożonemu, przemytnikom, i innym zagrożeniom.

Data premiery: pierwsze wydanie  zagraniczne 1993r., pierwsze Polskie wydanie 2000r.
Ilość stron 400

Jestem fanem książek Scence Fiction i nie jest to moja pierwsza seria tego typu. Przeczyłem już takie serię jak „Star Carrier”, „Odyssey one” i „Hayden War”, a co mogę powiedzieć o książce „Placówka Basilisk”. Dobrze napisana, prosto i przystępnym językiem. W książce kilka wątków poruszanych jest w jednym czasie, autor umiejętnie wplótł je w książkę i nie gubi się czytelnik. Zamierzam przeczytać kolejne książki z tej serii, więc to dobrze świadczy o autorze.

Moja ocena 8,0 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz