✉ Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. ✉

poniedziałek, 19 lutego 2018

Muzeum Willa Caro


Witajcie, dziś na blogu kolejna muzealna foto sesja z Gliwic. Lecz nie będą to ostatnia zdjęcia, gdyż 21 lutego wracam ponownie do tego miasta. A dziś zapraszam do zwiedzenia Muzeum Willa Caro, mieszczącego się na ul. Dolnych Wałów 8a. Zwiedzam muzea od dobrych kilku lat, tak jak poprzednim razem musiałem napisać pismo do dyrekcji muzeum z prośbą o fotografowania, podać kim jestem i gdzie te zdjęcia zostaną później umieszczone. Rozumiem to, bo ludzie boją się kradzieży i boją się o swoje stanowiska. Lecz w nie każdym muzeum jest taki wymóg, tym razem nie mogłem nagrywać również materiałów video. A szkoda, bo moglibyście je zobaczyć na moim kanale w YouTube.  Aby wejść do galerii, wystarczy kliknąć tylko na  jedno zdjęcie.

Na początek trochę starodawnych mebli z  XVI i XVII wieku oraz zbroja japońskiego samuraja.






Teraz przedmioty które przypadną do gustu głównie kobietom, a to za sprawą zdjęć starodawnej biżuterii i przedmiotów codziennego użytku.

















 Willa Caro prezentuje również współczesne wystawy, takie jak "Zwykłe rzeczy" Katarzyny Mirczak




 



Tak jak wspomniałem wracam do Gliwic  w ten wtorek, więc będzie to już przed ostatnia foto sesja z tego miasta. Zapraszam do komentowania tego wpisu oraz odwiedzin mojego kanału Grafnert Media w YouTube. Pozdrawiam, Krzysztof Grafnert Media.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz