✉ Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. ✉

środa, 19 lipca 2017

Urlop, bieganie i pękna przyroda...

Witajcie, dziś na blogu zdjęcia i filmik z mojego urlopu. Czyli bieganie, długie rozmowy, spacery i piękne okoliczności przyroda.

Urlop to czas ładowania baterii, na powrót do życia zawodowego i blogowania. Mój urlop spędziłem w Szczyrku, leży on w nie za wysoki górach. Nie wysokie, to nie oznacz że teren jest niewymagający. O czym miałem się przekonać, podczas biegania i spacerów. Oto zdjęcia :) Aby powierzyć zdjęcie, wystarczy na nie tylko kliknąć i ukaże się galeria.



























Dla chętnych którzy chcieliby przebiec lub przejść jedną z moich tras, oto mapka.


Jak to w górach, pogoda się często zmieniała.



Jak to bywa, urlop się szybko skończył i czas było wrócić do codzienności. Ale to nie koniec moich wyjazdów, nagrywania wideo i robienia zdjęć :) Zapraszam do śledzenia mojego blogu i kont w portalach społecznościowych. Wtedy będziecie na bieżąco gdzie jestem i co robię. Pozdrawiam Krzysztof , Grafnert Media.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz