✉ Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. ✉

piątek, 17 czerwca 2016

6 urodziny Grafnert Multiart

Witajcie, tym razem post urodzinowy. Dziś mija sześć lat, odkąd zacząłem publikować rzeczy na internecie pod nazwą „Grafnert”. Jak pewnie się przekonaliście śledząc mój blog, wcześniej projektowałem pod nazwa „KSNArte”.

 Jak powstała nazwa „Grafnert', jest to nazwa stworzona z części liter trzech słów: grafika, fotografia, internet. Wpisałem pierwszy człon nazwy mojego blogu, dla sprawdzenia czy nie ma firmy pod tą nazwą. Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się że to jest nazwisko. Podczas spisu ludności w 1940 roku, w USA dwie osoby posiadały to nazwisko. Tego się nie spodziewałem i teraz się śmieje że mam drugie nazwisko.
 
Nic nie zapowiadało że będę bloggerem, od 9 lat interesuje się fotografią i obróbka zdjęć. Często fotografowałem i tak mi zostało do dzisiaj. W dzień 20tych urodzin ukończyłem kurs grafika komputerowego, po kursie postanowiłem prezentować swoje prace na internecie i tak zrodził się pomysł stworzenia strony internetowej. W dniu 17 czerwca 2010 roku powstała strona grafnert.prv.pl, tam zacząłem prezentować swoje fotografie i grafiki. W ten oto sposób zaistniała nazwa „Grafnert”, lecz drugi jej człon się zmieniał.
 
Jak powstał blog, doszedłem do wniosku że strona internetowa nie służy prezentowaniu prac. Zacząłem rozglądać się nad stroną gdzie mógłbym stworzyć blog i prezentować tam swoje prace. Tak mój wybór padł na www.blogger.com i tam jestem do dzisiaj. Blog powstał 5 listopada 2011 roku, a wystartował na Facebooku 29 listopada. Oto zdjęcie jak wyglądał on na początku :) Aby powiększyć zdjęcie, wystarczy na nie kliknąć.


Przez te sześć lat blog bardzo mocno został rozbudowany, doszły nowe podstrony takie jak: współpraca, sport, muzyka, człowiek i inne. Oczywiście nie było by urodzin, bez tortu :)


Dalszy rozwój, nie poprzestałem tylko na jednym kursie. Dodatkowo ukończyłem jeszcze dwa kurs tworzenia stron www 30 lipca i 5 września 2014 roku. 

Podsumowanie, przegotowując się do tego postu przeglądałem fotografie ze strony i blogu. Przez te lata dużo się zwiedziło i  dużo też zaprojektowało rzeczy. Dziękuje Bogu za talenty, którymi mnie obdarzył.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz