✉ Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. ✉

poniedziałek, 17 lutego 2020

Zamknięcie Grafnert Media...

Niestety choroba spowodowała że nie mogę nagrać ostatniego materiału na kanale, a kanał oficjalnie zamknę 22 lutego.
Wszystko zaczęło się od robienia zdjęć i podróżowania. Po Polskich Tatrach, Słowackich Tatrach, Chorwacji itd. Potem doszło bieganie, starty w zawodach i fotografowanie ich. A także powrót do czytania książek i ich recenzowania. Przez prawie 7 lat publikowałem zdjęcia na blogu oraz inne rzeczy, a od 3 lat prowadzę kanał w YouTube. Mnóstwo rzeczy przez ten czas się nauczyłem, mnóstwo też się zmieniło w moimi życiu. Zapytajcie więc czemu zamykam ten kanał w YouTube, jak to mnie rozwija. Czas na zmianę, jak wspominałem mnóstwo rzeczy się nauczyłem. Jak pewnie część z was się domyślała, prowadzę drugi kanał z podcastami i na tą chwilę tym tylko chcę się zajmować. Nie usuwam swojego prywatnego konta na Facebooku Krzysztof Recreation, chodź za dwa miesiące nazwą się zmieni na Krzysztof NordiRun Duo. Cóż, obostrzenia Facebooka. Bo nie zamierzam kończyć z uprawianiem sportu, bo w pewnym sensie jestem na niego skazany i dalej na prywatnym koncie będę publikował moje aktywności. Nie są powodem zamknięci kanału ataki na moją osobę, lecz chęć rozwoju jako Pdcaster i nie tylko. Bardzo, bardzo dziękuję że byliście ze mną przez te prawie 10 lat na blogu i kanale Grafnert Media w YouTube. Pozdrawiam Krzysztof Grafnert.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz