✉ Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. ✉

sobota, 11 stycznia 2020

Nordirun Duo - Do szalonych świat należy :)

Nordirun Duo: Nordic Walking i bieganie lubię. O czym świadczą liczby, na grafice poniżej. Można biegać z kijkami, znalazłem nawet zagraniczną stronę na której to propagują. Ale mi to nie przypadło do gustu. Więc dla czego by nie połączyć biegania i kijków. Tak by uprawiać je na przemian, bo obie aktywności lubię. Przyszedł mi na myśl duathlonu, w którym jest bigamie i jazda na rowerze. Zamieniłem rower, na Nordic Walking. Problem na początku jest taki, co zrobić z kijkami podczas biegania i jak je w miarę szybko schować po bieganiu. Znalazłem rozwiązanie, robiąc prosty zaczep. Dziś to przetestuję. Do szalonych świat należy 😀

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz