✉ Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. ✉

piątek, 20 kwietnia 2018

13 PZU Półmaraton Warsawski 2018

Na początku winien jestem wam wyjaśnienie, zdjęcia  z 13 PZU Półmaratonu Warszawskiego ukazały się  dopiero teraz.  Gdyż  po półmaratonie się niestety rozchorowałem i trwało to ponad dwa tygodnie.  Do tego doszły zaległości, które nadrabiam.

Jak informowałem na moim fanpage-u  spędziłem w Warszawie ponad trzy dni, a półmaraton miał być ukoronowaniem tego pobytu. Niestety przed wyjazdem złapałem kontuzję i nici z biegu. Czasem tak bywa, ale za to nakręciłem materiały na mój kanał w YouTube  kliknij tutaj  i zrobiłem ponad 1500 zdjęć. Z czego na samym półmaratonie około 900, z których wybrałem te najlepsze i umieściłem je w tym wpisie. Jak już jestem przy podsumowaniu fotograficzny, to warto też wspomnieć że 13 PZU Półmaraton Warszawski ukończyło 12468 biegaczek i biegaczy z 13 krajów.  Zapraszam do obejrzenia moich zdjęć. Aby otworzyć galerię, wystarczy tylko kliknąć na dowolne zdjęcie.










 Przed biegiem  głównym, odbył się start osób na wózkach.




A oto zdjęcia  ze startu 13 PZU Półmaratonu Warszawskiego



























































To już zdjęcia z mety 13 PZU Półmaratonu Warszawskiego.





































 Półmaraton dla niektórych był wyczepiający...









Niektórzy fotografowali  z za siatki i nie mieli możliwości wejścia na trasę biegu...



 Dekorację czas zacząć...



13 PZU Półmaraton Warszawski klasyfikacja kobiet:

1. Njeru Polline Wanjiku Kenia czas 01:10:01, open 22 miejsce.
2. Gebrekidan Birhan Mhretu Etiopia czas 01:10:26 open 24 miejsce
3. Shegae Maeregu Hayelom Etiopia czas 01:10:51, open 26 miejsce.
4. Jelagat LILIAN Kenia czas 01:11:03 open 29 miejsce
5. Kiplimo Joyce Jemutai Kenia czas 01:11:27, open 37 miejsce.
6. Moraa  Oigo Christine Kenia czas 01:11:43 open 39 miejsce

Na podium wspomniane wyżej panie.



13 PZU Półmaraton Warszawski klasyfikacja mężczyzn:

1. Sand Ezrah  Kiprotich Kenia czas 01:01:37, open 1 miejsce.
2. Kassa Mekashaw  Etiopia czas 01:01:52 open 2 miejsce
3. Kimaiyo Hillary Kiptum Maiyo Kenia czas 01:02:18, open 3 miejsce.
4. Oubaddi El Hassan Hiszpania czas 01:02:52 open 4 miejsce
5. Rop Abel Kibe Kenia czas 01:02:57, open 5 miejsce.

Na podium wspomniane wyżej panowie.




Oto dekoracje w dalszych kategoriach



Podczas półmaratonu były rozgrywanie mistrzostwa Blogerów, panowie niestety się nie pojawili na  własnej dekoracji.

Można było zdobić sobie zdjęcie pamiątkowe po bieg. chodź nie biegłem w tych zawodach również nam fotkę pamiątkową.



A to już robienie zdjęć innym osobom...




Podziwiam biegaczy którzy ukończyli ten półmaraton, mnie niestety wyeliminowała kontuzji.







Nie zabrakło też luźnych zdjęci na półmaratonie..



Jeden z patronów biegu przygotował niespodzianki dla biegaczy i nie tylko.





To nie koniec wpisów biegowych, w maju szykują się dwie imprezy na których chciałbym być.  Lecz  nie tylko to się ukazuje na moim blogu, zdradzę że za niedługo mój blog będzie miał 8 lat i z tej okazji planuje sportowy wyjazd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz