✉ Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. ✉

poniedziałek, 22 stycznia 2018

Moje najlepsze zdjęcia 2017 i nie tyklo.


Witajcie,  mamy nowy rok i czas przeszedł na podsumowania. Dziś na blogu podsumowanie fotograficzne, oto 41 moich najlepszych zdjęć. Aby powiększyć zdjęcia, wystarczy kliknąć tylko na jedno. Zapraszam do obejrzenia i komentowania.













 










Miniony rok dobrze wspominam pod kontem wyjazdów biegowo-fotograficzno-filmowych,  mój kanał w YouTube wystartował i 9 lutego będzie miał pierwsze urodziny. Nie chcę krećić materiałów na siłę, więc stąd taka ich ilość na kanale. Też niestety ogranicza mnie praca zawodowa, prowadzę też 2 blogi. Ale mogę wam obiecać że będę się rozwija w nagrywaniu materiałów, bo to lubię i daje mi to wielką frajdę. W planach mam zakup sprzętu do nagrywania, co polepszy jakość moich materiałów i nie tylko to. Jak również wiecie, dużo biegam i promuje bieganie. W roku 2017 wziąłem udział w kilku imprezach biegowych, to też daje mi wielką frajdę, powracam też do starej kondycji z przed operacji. Bieganie uczy wytrwałości i przekłada się to na inne dziedziny życia. W ubiegłym roku nie zabrakło zwiedzania muzeów, tak i będzie w tym roku. Lubię historię i lubię ją poznawać. Na blogu nie zabraknie też recenzji książek, gdyż dużo czytam. Oto część rzeczy która pojawi się na fanpage-u, blogu i moim kanale YouTube. Pozdrawiam Grafnert Media. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz