✉ Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. ✉

sobota, 4 listopada 2017

Nowy początek...

Witajcie ponownie, pewnie dziwicie się że umieściłem drugi post tego samego dnia. Zmieniła się dziś nazwa blogu i logo na banerze. Od dziś blog będzie częścią grupy "Grafnert" i stąd ta zmiana. Tak jak pisałem wcześniej, nie zamierzałem likwidować togo bloga. Bo mam z nim dużo fajnych wspomnień i przeżyć. Lecz nie chciałem mieć różnych nazw w grupie, dlatego nazwa została zmieniona. Artystyczny charakter blogu niezostanie zmieniony, dalej będę jeździł i zwiedzał ciekawe miejsca. A relacje nadal będą ukazywały się na blogu i moim kanale w YouTube. Zmiana nie dotyczą tylko samego blogu, lecz  wszystkich kont. O kolejnych zmianach będę was informował na bieżąco, oto wszystkie konta w grupie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz