✉ Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. ✉

środa, 5 kwietnia 2017

Bieg Tropem Wilczym we Wrocławiu

Witajcie, dziś na blogu relacja z Biegu Tropem Wilczym we Wrocławiu. Impreza odbyła się 26 lutego tego rok, w tym samym dniu biegi Tropem Wilczym odbywał się w całej. Jest to bieg upamiętniający Żołnierzy Wyklętych, nie zabrakło również grupy rekonstrukcyjnej z tego okresu. Jak pewnie już wiecie, interesuje się militariami i nie tylko.

Bieg na 10km
M1 Sobczyk Tomasz czas 00:35:46.
K1 Figarska Anna czas 00:45:17.

Bieg na 5km
M1 Mańkowaki Kamil czas 00:17:12
K1 Ziółkowska Julia czas 00:22:15.

MOB - Moja Ocena Biegu. To były moje pierwsze zimowe zawody i raczej dobrze będę je wspominał. Współpracę z organizatorami biegu oceniam na dobrą, lecz była jeden minus który muszę odnotować. Uległy awarii sanitariaty i nie można było się po biegu odświeżyć. A zimą jest to bardziej dotkliwsze i do tego dochodzi próżniejszy powrót do domu w niekomfortowych warunkach. Na szczęście mam rodzinę we Wrocławiu i nie był to dla mnie problem. Więc moja ocena biegu jest 4 na 5.

Aby powiększyć zdjęcia, wystarczy na nie tylko kliknąć. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.








 
















 A oto kilka zdjęć, z dekoracji w poszczególnych kategoriach wiekowych.







 Nie zabrakło później zdjęć pamiątkowych  i rodzinnych.



Podczas tej imprezy nagrałem kilka filmików, zapraszam do ich obejrzenia.




Następne moje zawody biegowe odbędą się w lipcu, zachęcam do śledzenia moich wpisów na Facebooku, Twitterze i oglądania moich filmików w YouTube. Pozdrawiam, Krzysztof Grafnert.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz