✉ Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. ✉

poniedziałek, 13 czerwca 2016

6 Maraton Opolski - zawody

Witajcie, dziś druga część foto sesji z 6 Maratonu Opolskiego. Tak jak wspominałem w ostatnim poście, tego dnia odbył się nie tylko maraton. W poszczególnych biegach dodano kategorie dla mieszkańców Opolszczyzny, oto rezultaty kobiet i mężczyzn którzy zwyciężyli w poszczególnych bigach.

Maraton
M1 Kibire Moses Kipruto czas 02:22:42, Kenia.
K1 Kimutai Hellen Jepkosgei czas 02:46:15, Kenia.

Półmaraton
M1 Drobnik Piotr czas 01:11:59, Opole.
K1 Uciechowska-Ruzik Teresa czas 01:29:10, Opole.

10km
M1 Sobczyk Tomasz czas 00:34:40, Wrocław.
K1 Springer Iwona czas 00:46:11, Dziedzice.

Sztafeta firmowa
Zwycięzcy Politechnika Opolska czas 01:11:42, skład sztafety:
Halczak Szymon / Tomiczek Igor / Rafał Rusznica / Przemysław Chatys

Bieg Festiwalowy 3km 200m
M1 Bartela Mateusz czas 00:10:43, Opole.
K1 Haczyk Natalia czas 00:13:24, Opole.

MOB – Moja Ocena Biegu. Startuje w zawodach od 2013 roku i w nie jednych biegach brałem udział. Więc, od tego momentu będę pisał recenzje z danych zawodów. Trasa 7 Półmaratonu Opolskiego była mi dobrze znana, gdyż w ubiegłym roku startowałem na tym samym dystansie w Opolu. Od strony organizacyjnej zawody dobrze oceniam, organizatorzy dobrze się spisali. Sztuką jest zorganizować pięć biegów, w jednym dniu. Lecz brakowało jednej rzeczy w pakiecie startowym, z zapowiedzianych przez organizatora. Trasa biegu wiodła przez centrum miasta, podłoże asfaltowe i kosatka. Jednym słowem, bieg wymagający. Po dekoracjach medalistów, w śród biegaczy rozlosowano cenne nagrody. Moja całościowa ocena tych zawodów, to 4,5 na 5. Podczas półmaratonu doznałem kontuzji, która okazała się na szczęście niegroźna. Mimo bólu, zdołałem ukończyć półmaraton.














































































                               

1 komentarz:

  1. Przydatny post :D
    Zerkniesz? Będzie mi miło :

    https://efeel.wordpress.com/
    << ZNANE BATONY W WERJI FIT #1,2, 10 pomysłów na lemoniadę

    OdpowiedzUsuń