✉ Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. Kanał Grafnert Media zamknięty z dniem 22 lutego 2020 roku. ✉

piątek, 18 maja 2018

Hayden War: Nowe otwarcie


Uwaga wpis zawiera spoilery !

Tym razem kolejna książka Evana Currie, pod tytułem „Nowe otwarcie”. Jest to 7 tom serii Hayden War. A opowiada o losach Sorili Aidy, czyli jednoosobowego oddziału do zadań specjalnych.

Data premiery: 25 stycznia 2018r.
Wydawnictwo: Drageus
Ilość stron 312

Akcja książki zaczyna gdy Sorila odeszła z wojska i zaczyna budowę swojego domu. Aż tu nagle pojawia się wysłannik wojska próbujący zwerbować ja na nowo. Sorila jest zmęczona ciągłym wojowaniem i brakiem czasu wolnego. Gdyż miała wolne tylko przy zmianie implantów i rekonwalescencji po ich wszczepienny. Lecz wysłannik wojska został zbyty przez Aidę i pojawił się jej dowódca który ujawnił jej niepokojące informacje. To wprowadzenie przypomina mi początek filmu Rambo 4, kto widział, to wie o czym piszę. Lecz nie jest to złośliwość z mojej strony, tylko nawiązanie do podobnego wątku jak w filmie. Sorilla zgadza się wziąć udział w ostatniej misji, książka nie wyjaśnia wszystkich wątków i trzeba czekać do wydania następnego tomu. Akcja książki na początku rozwija się powoli i z czasem nabiera szybkiego tempa. Zamierzam czekać na następny tom, gdyż moim zdaniem książka jest warta polecenia.

Moja ocena 7,5/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz